Link

woensdag, augustus 09, 2006

Super Weekend



Vrijdag een derde plaats gehaald samen met mijn golfmaatje Kaat, in het Audi Quattro Cup golf tornooi en meteen een plaatsje in de nationale finale op 1 september. KSV Roeselare wint na een spannende wedstrijd tegen een ondermaats Brugge met 3-2. Verdient, want ze waren beter. Mijn echtgenote wint in haar thuisclub een dubbelfinale vrouwentennis. Moet er nog meer zijn? Ja want van lopen komt er terug niets meer in huis en dat begin ik te voelen. Gewicht neemt weer toe en fitheid neemt af. Ik zal moeten zoeken naar een ideale combinatie golf - lopen. Loop ik veel dan rest er me geen tijd om te golfen en wordt dit belabbert. En dat is niet leuk, ik verlies niet graag. Ik heb vrijdag met toffe mensen gespeeld uit het Olense. Pim Bossaerts blijkt een oud volleybal internationaal te zijn. Met zijn vrouw Suzy hadden zij de 2de plaats. Leuke mensen om mee te spelen en daarna nog wat te kletsen bij een glaasje. We zien elkaar terug op de finale.