Link

dinsdag, december 27, 2005

sessie 16

8-2-8-2-6-1-8-2
hartslag : max : 165 gemiddeld 154
561 kcal verbruikt
37 min.
nieuwe Polar bekomen van Canvas. Schitterende hartslagmeter, alleen moet je er wel heelwat op studeren om al zijn functies te kennen. POD meter functioneert nog niet, misschien eens een extra sessie alleen met dat doel inlassen. Lopen ging vandaag wonderwel goed. Gisteren nochtans gaan golfen op de Royal Ostend in De Haan, daarna wat pintjes gedronken en daarna nog een verjaardagsfeestje.
In totaal 5,6 km gelopen, dat maakt dat ik loop aan een gemiddelde van 10 km/h op dit ogenblik zonder forceren.

2 Comments:

Blogger Peter said...

Hoi, niet slecht die 10km/u... Welke Polar sportzone gebruik je dan? (%hartslag)

Niet mee inzitten dat je niet zo lang aan één stuk loopt. Blijkbaar hebben al die trainingsschema's een ander uitgangspunt: blijkbaar loop jij iets sneller, met MyAsics is de focus eerder op de duurtijd...

11:45 a.m.  
Blogger José said...

hartslagzone 4. Ik weet dat is eigenlijk te hoog, maar dit is de aard van het beestje. Ik loop nu ook sessie enkel in zone 3 ter afwisseling.Mijn uiteindelijk doel is om op 10/11 februari 45 min. aan een stuk te lopen. Daarna zal ik een ander programma lopen met als doel de 20 km van Brussel. Daar zal dan ook een beetje interval in zitten. En we blijven bezig hé.

6:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home