Link

maandag, januari 09, 2006

lage hartferquentie

Vandaag gelopen aan erg lage hartfrequentie, maw hartfrequentie is niet boven de 150 gegaan.
Je loopt natuurlijk trager en als gevolg ook een mindere afstand. Het is niet echt mijn ding maar ben ervan overtuigd dat het nuttig is. Toch zal ik mijn volgende sessie proberen rond de 10 km/h te halen. De daarop volgende sessie zal ik dan terug aan lage hartfrequentie lopen. Doel : 11 of 12 februari 45 min. aan een stuk lopen.
Ik moet het Koen Filet en Geert Gitaar nageven dat ze hun weblog prachtig maken. Alle mogelijke informatie wordt er met hun training door gemengd. Echt boeiend om lezen. Chapeau.
Ik mis vooral de nazorg die zij van hun team krijgen. Daarom was het mij eigenlijk om te doen. Begeleid worden zoals een prof, daar ben ik nu echt jaloers om. Een gemiste kans die waarschijnlijk niet meer zal komen.

1 Comments:

Blogger Geert Gitaar said...

Dank voor je toffe commentaar, José. Ik ga dat zeker blijven doen: info mengen met "proza", liefst ludiek. Ik geniet er van om te schrijven, dus dat gaat geen moeite kosten om het vol te houden. Lopen is immers ook genieten, en ik hoop dus dat ik van blessureleed (zoals Koen nu "aan zijn been heeft") gespaard blijf. Dan wordt volhouden een makkie ;-)

3:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home