Link

maandag, april 24, 2006

VLIEG IN OOG , POES IN GRACHT


Tijdens het lopen vanavond kreeg ik een van de vele vliegjes in mijn oog. Bij het naar de beneden kijken zag ik een dode poes in de gracht liggen.
Het lopen vandaag ging zeer moeilijk. Vorige week had ik een kleine verrekking opgelopen tijdens het golfen en heb niet meer gelopen. Dit weekend met de interclub-ploeg gaan spelen in Henri-Chapelle ( zie foto) en op zondag in Genk.
Op een van de vele hellingen op de golf van Henri-Chapelle zijn al twee doden te betreuren. Jammer dat ik geen hartslagmeter aan had, maar 185 slagen zal er dichtbij geweest zijn. De linkse foto geeft je een idee van het hoogteverschil. En dat een paar keer te doen. Maar het eten en de drankjes hebben wellicht ook zijn tol geëist, vandaar moeilijke loopsessie gehad. Nog een 12 dagen te gaan voor dwars door Brugge. Het zal moeilijk zijn, maar indien ik op mijn voeding en drankjes let zal het wel lukken.