Link

donderdag, maart 30, 2006

Puerto Olympico

Dinsdagavond enorm lekker gegeten aan de Puerto Olympico te Barcelona. Ik was in Barcelona voor een beurs en we zijn met een internationaal gezelschap lekkere vis en schaaldieren gaan eten aan de Puerto Olympico, het vroegere olympisch centrum wat watersporten aanging. Er was nog niet teveel volk, de meeste mensen waren zeilers en enkele verdwaalde zielen, zoals wij. Ik had er gepland om te gaan lopen maar gezien het hotel in het midden van de stad was en er geen park in de buurt was heb ik dit niet gedaan. Vanavond heb ik dit goed gemaakt met een loop van 80 min. Lekker, al was het lang geleden. Gelukkig geen regen onderweg gehad. Morgen nog een kleine interval en zaterdag gaan we ter voorbereiding op de interclub competitie gaan golfen in Henri-Chapelle daarna nog naar Spiegelven te Genk. Dit wordt een uitputtende golfdag.Zondag misschien een kleine herstelloop van een halfuurtje, maar meer zal er niet in zitten.

1 Comments:

Blogger Peter said...

Nogal is sportief bezig zeg: tennis, golfen en dan ook nog eens Olympisch gaan eten ;-)

Zit zelf momenteel even met een vermoeide knie zodat ik enkele dagen niet zal gaan lopen...

10:55 a.m.  

Een reactie posten

<< Home