Link

vrijdag, maart 24, 2006

Lente ?

Ik had vandaag een dubbel gevoel bij mijn korte (45 min.) durende loopsessie. Gestart bij een lekker weertje, ongeveer 14°C, en in kniebroek met enkel shirtje met windvestje.Liep goed niettegenstaande zieke toestand bij het begin van de week. Hectische week beroepshalve waardoor ik veel en langdurig moest reizen en onregelmatig heb geslapen en gegeten. Toen ik echter halfweg was een regenbui van je welste die nu nog niet over is. Druipnat was ik, om uit te wringen. Maar ik had er toch een goed gevoel bij. Het water was niet te koud, de velden lagen er reeds bewerkt bij en de wegen werden meteen dan ook van alle moddersporen ontdaan. Alsof de werkweek erop zat en de boel mocht opgekuist worden. Bij het mooie weer kreeg je de geur van opdrogende, omgewoelde aarde. toen het regende kreeg je de smaak van het regenwater op de lippen. Gastronomisch lopen. Misschien iets voor de vrouwtjes van service clubs. Zou daar geen geld uit te slaan zijn ?