Link

dinsdag, februari 07, 2006

110 dagen

Nog 110 dagen te gaan voor 20 km van Brussel. Mijn eerste doel was echter "Dwars door Brugge", die reeds 3 weken eerder plaats vindt. Ik zal er geraken , indien er geen blessures de kop op steken. Ik heb zo al een paar weken last van mijn voet.Niet tijdens het lopen, maar telkens daarna. Wellicht een pees die te zwaar onder druk komt te staan. Gisteren vlot een uur gelopen aan een gemiddelde van 8,9 km/h. Hartslag is niet boven 160 gegaan. Wat me echter zorgen maakt is mijn gewicht dat niet zakt. Ik zal toch geen dieet moeten volgen zeker. Een 10 tal kg minder zou het veel makkelijker maken om die 20 km te lopen.

2 Comments:

Blogger Johan said...

Indien het is om kilo's kwijt te raken, kan je af en toe (maximum 1 x per week eens een "vetloopje" doen. Na een avondtraining
eet je niets meer (wel nog water drinken!). De volgende dag doe je voor het ontbijt eveneens een training. Er zijn dan geen koolhydraatreserves in het lichaam aanwezig en doet dan vrijwel uitsluitend beroep op vetverbranding. Omdat vetten een lager rendement geven, zal je automatisch trager lopen. Maar dit heeft wel een gunstig effect op je gewicht. 't is ne goeie die het zegt want ben momenteel ook een 8 kg te zwaar. Dit weekend doe ik mijn vetloopje.

8:32 p.m.  
Blogger José said...

Houd me op de hoogte. Trainer begeleider van de Marathon kandidaten raadt het af wegens verval aan conditie op een bepaald ogenblik.

3:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home