Link

vrijdag, maart 03, 2006

VASTEN

Maandag mijn 70 min gelopen zonder noemenswaardige problemen en gisteren 35 min. gelopen aan tempo die ik in Dwars dr Brugge en eventueel in Brussel wil lopen : 10 km/h. Ik heb er terug moed in om op tijd klaar te zijn en om geen modderfiguur te slaan.
Nu nog enkel gebruik maken van de vasten periode om de nodige kilo's kwijt te raken en dan moet het zeker lukken. Meedoen om het meedoen is niet echt aan mij besteed. Het moet ook op iets trekken hé.
Het doet wel raar als je gaat lopen dat alle gevogelte op de boerderijen weg is of toch niet meer buiten zit. Ik weet niet of dit zin heeft. De poezen van de boerderij lopen nog rond, een vogeltje heeft de griep en sterft op de akker,poesje speelt er een beetje mee en komt dan doodleuk de andere vogeltjes, netjes opgehokt, besmetten.
Heb ook zopas het hotel gezien waar de "marathon" deelnemers van Canvas gaan verblijven. Chique, als ze alsnog een vervanger nodig hebben, ik ben op schema en kandidaat. Ik wens ze nu alvast nog veel moed en doorzettingsvermogen om in november na de marathon te kunnen genieten van hun prestatie, NY en de faciliteiten in het hotel.

1 Comments:

Blogger José said...

bedankt voor commentaar. Tot in Brugge dan.

4:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home