Link

zondag, april 16, 2006

VROLIJK PASEN


Een korte paasloop gedaan voor het ontbijt. Ik ben geen vroege vogel en heb het altijd moeilijk om 's morgens te lopen. Op het programma een korte herstelloop en dat kan ik niet. 10 km per uur gelopen waar het eigenlijk zo'n 8 km per uur had moeten zijn. Bon, ik heb er de laatste bierrestjes van vrijdagavond uit gelopen. Golf in de regen is geen fun dus hebben we er maar over geklapt en gezeverd. Op 28 april spelen we met een paar gemengde paren Laurent Perrier. Jan speelt met zijn Sandratje en ikzelf met Kaat. Ik heb Jan beloofd om reclame te maken met zijn bedrijf. Vorige week was er een aflevering van de tabel van Mendeljev met couturiers. Ik heb Jan een klein beetje geplaagd dat de jeanet NVK uit Limburg er was en hij niet. Ik bespaar je zijn commentaar, maar hun collectie is misschien zelfs beter. Het bedrijf Oni-Onik leidt Jan met zijn zussen Dickie en Eline. Ze doen dat goed. Deze namiddag de verjaardag van mijn schoonmoeder gaan vieren en de verloren caloriën gaan weer aangevuld zijn.