Link

dinsdag, mei 16, 2006

Klein mormel

Zopas gaan lopen tijdens lunchtijd. Een klein mormel van een hond had blijkbaar zijn lunch niet gekregen en liep gelukkig enkel blaffend achter mij aan. Ik was toch een beetje ongerust, blaffende honden bijten niet maar hoe kleiner hoe gevaarlijker. De loopsessie was ok, gezien zwaar uitgangs weekend. 2 feesten na elkaar zijn niet goed voor de conditie, daarom ook deze loop. Alle slechte stoffen moesten eruit. En gezweet heb ik.
Toch wel erg dat Het Klein Seminarie net nu het zijn 200 jaar wou beginnen feesten een van hun leerlingen het in zijn hoofd heeft gehaald om wat gekleurde mensen overhoop te schieten. Net zoals in de computerspelletjes. Alleen hier hebben er heel wat mensen verdriet en leed te verwerken, op PC is dat na het aflsuiten van het spel niet zo. Ik heb ook op deze school gezeten. Toen waren er nog enkele priester leerlaars. Van die van de oude stempel en nieuwe. Zo heb ik ooit meegemaakt dat een leerling zijn haar moest laten knippen tijdens de studie op kosten van de subregent, een priester. Ne mens moet toch aan iets denken tijdens het lopen hé.