Link

zondag, mei 07, 2006

Nummer 1447

Vandaag zou ik Dwars door Brugge lopen. Zou, want ik heb niet deelgenomen. Nummer 1447 heeft door desastreuse voorbereiding, lees te veel golf en te veel champagne recepties achteraf, besloten niet deel te nemen. Op 14 dagen 1 maal gelopen is te weinig. Ik weet uit ervaring dat dit niet goed zou aflopen. Ik heb ooit door blessure ook 2 weken niet getraind en toch deelgenomen te Brugge. Op de laatste 3 km een serieuse klop van de hamer gekregen toen. Gelukkig wandelden mijn zussen toen op het parcours en heb ik al de koeken die ze bij hadden voor hun kleine opgegeten. Ik moet er wel aan toevoegen dat ik toen iets sneller liep dan nu. Ondanks de klop van de hamer toen toch in 67 min aangekomen, toen. Nu zou ik tevreden zijn geweest met 90 min. Ik denk dat ik rustig zal blijven lopen in de week maar me zal beperken tot 2 loop sessies in de week. Eentje met interval en een duurloop. Vanaf nu een beetje meer golftraining want mijn spel is niet regelmatig door gebrek eraan. Van loopblog naar golfblog... ?